keskiviikko 15. tammikuuta 2014

because I'm happy

IMG_5972 IMG_5978 kollaasi1 IMG_5852

Hyvää uutta vuotta kaikille! :) Mun vuosi on lähtenyt tosi hyvin käyntiin. Oon aloittanut herkkulakon, joka kestää kesäloman alkuun saakka ja ensimmäistä kertaa oon pysynytkin siinä herkkulakossa! Oon niin ylpeä itsestäni, koska mulle 15 päivää on jo tosi paljon verrattuna aikaisempiin herkkulakkoihin.
Oon saanut myös motivaation kouluhommiin takaisin ja elixiassakin on tullut nyt hyvin käytyä. Ainoa asia mikä mua harmittaa on hirmu kylmä sää! Tosi ärsyttävää kun ei voi kunnolla asukuviakaan kuvailla tuolla ulkona, kun on niin kylmä ettei viitsi ottaa takkia pois hetkeksi.

Mun wanhojen tanssit lähestyy! Mä teetetän mun mekon, joten siitä mulla ei ole vielä sellaista valmista kuvaa, koska se ei ole vielä valmis. Voin sen verran paljastaa, että se on tosi yksinkertainen ja se on suunnilleen samanvärinen kun noi kengät tuossa viimeisessä kuvassa. Eli vaaleanpunaisen ja beigen sekoitus. Kengiksi en halunnut korkokenkiä, koska ballerinoissa on mukavampi tanssia. Mun ongelmana on vain se, että en tiedä kummat kengistä pistäisin. Mitä mieltä ootte?:)

Inke

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti